reede, 8. veebruar 2019

Detsembri vead, mis tegid jaanuaris haiget

Kinnisvararindel muutusteta, nelja korteri üürid laekusid ja laenud vähenesid. Ühe laenu suutsin ära ka maksta, nüüd neid järel veel kolm, aasta lõpuks peaks kahe peale saama.
Aktsiatega tegin end jõulude ajal lolliks, hakkasin krahhi kartma ja müüsin oma Harju Elektri aktsiad maha, peale mida on see 33% tõusnud. Sama tegin Tallinna Kaubamajaga, kes küll nii palju tõusnud pole, ent veidi siiski. Ei jõua end ära kiruda, loodatavasti sain korraliku õppetunni. Järgmise "krahhi" ajaks olen omale terasest cojones-id kasvatanud ja sõidan põhja välja. Müügist saadud raha jagasin Merko, Baltic Horizon Fundi ja Silvano vahel, kellest viimane ka aasta esimesed dividendid maksis, ligi 600 eurot. Need kolm ongi nüüd mu suurimad positsioonid, moodustavad kokku kolmveerandi mu portfellist ja nende otsustest sõltub mu selleaastane dividendisaak.
Ühisrahastuses oli keskmine kuu, viiest portaalist kokku 214 eurot intresse. Mintosest seekord vaid 30, peale mida muutsin autoinvesti seadeid nii, et välistan edaspidi laenuandjad reitinguga madalam kui B-. Omaraha 101, Crowdestate 54, Envestio 22 ja Grupeer 7.
1300 siis passiivne tulu jaanuaris kokku. Seni kenasti kursil saavutamaks aastaeesmärki 13000 eurot.
Mu ingliskeelne blogi tegi ka enda kohta tubli tulemuse, teenis 72 eurot tulu, külastajaid 1250. Katsun esialgu jätkata vähemalt kord nädalas postitustega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar